svētdiena, 2007. gada 22. jūlijs

Baltic Beach Party :)


Īpaši gari neizplūdīšu rakstot...Ar nelielu nogurumu, jo iepriekšējā naktī bija gulētas labi ja 4h, piektdienas pievakarē iesēdos Rīga-Liepāja autobusā. Garīgais bija labs, jo intuīcija jau teica priekšā, ka pasākums būs tā vērts. 22:35 esmu jau galamērķī. Tur mani sagaida 3 meitenes (mana turpmāko dienu pamatkompānija). Nometu mantas dzīvoklī, un jau visas dodamies jūras virzienā. Tautas netrūkst. Ieejot iekšā es atdalos no pārējiem, jo manas intreses atkal atšķirās no bara un dodos uz Tele2 telti, kur skan house. Ritmi ķermeni atdzīvina. O jā, perfekta pašsajūta. Mixmasters AG & Raitis bija mani favorīti piektdienas vakarā. Satiktas vēl dažas paziņas pa vidam un jau pussešos atradu savu pamatkompāniju un nolemjam doties uz dzīvokli. Dzīvoklī pagulēt nav iespējams. Sienas pulkstenis ik pa stundai sit veselu dziesmu un tad vēl mans tel. kas ik pa laikam iezvanās, jo kāds mani meklē. Saraustītā pussnaudā esam jau visas 10:00 augšā. Ap 12:00 jau esam jūras malā, smiltīs. saule cepina. Panesās n-tie otrā rīta joki. Apkart bardaks, viss piegružots, cilvēku bari. Pa dienu saskrienos ar kaudzi savām paziņām un sen neredzētiem cilvēkiem. Izvazājāmies vēl pa pilsētu utt kā jau pienākas. Sestdienas vakars klāt. Atkal esam iekšā. Atkal atdalos. O jā, šajā vakarā uzstājas viņi dēļ kā gribējās braukt - Dj Gregory un Bogdans. Nevīlos ne viena, ne otrā. Sagaidīju cerēto. Tā bija mana pasaule, mūzika uzlādēja emocijas līdz maksimumam. Vienkārši perfekti!!! Publika ieraugot jau Bogdanu sāka burtiski trakot. Mūsu vietējie acīmredzot bija mīļaki. Pēc četriem atkal satieku savu pamatkompāniju. Dodas uz dzīvokli. Atkal pulkstenis stundas skaita un tel. iezvanās... Viss pēc vecā scnārija - visas esam 10:00 jau augšā. Ķermenis pēc intensīvās dejošas ir vienkārši pārčakarēts. Tagad tikai jūtams. Brokastis, neliela pavazāšanās un jau 14:15 sēžu pasūtītā mikriņā lai dotos uz Rīgu. Šoferis konkrēti spieda cik varēja, mazāk kā 3h esmu jau Rīgā. Pārgurums ne pa jokam, bet pozitīvās emocijas to atspēko. :))

2 komentāri:

Unknown teica...

Tad jau tagad busi ritmu uzkačājusi un iedvesmojusies, varēsi parādīt ko spēj :)

Anonīms teica...

Kā jau teicu, tu esi traka meitene! ;)) Pozitīvi traka.