trešdiena, 2007. gada 8. augusts

...


Pirms stundas biju Origo, lai iepirktu šo to priekš rītdienas. Kad pirkums jau bija izdarīts, devos jau laukā, kad man garām panesās viens vīrietis, mana rajona cienīgi ģērbies, daļēji zem jakas paslēptu sieviešu somiņu. Apsargs ar metās līdz. Kapēc es šo visu stāstu? Tāpēc, ka tas lika uz mirkli aizdomāties, par sieviešu vājo punktu - somiņu. Bet nav jau kur citur ielikt to maku, telefonu, atslēgas un citramonu (vismaz man vairāk parasti nekas tur neatrodas). Tādā ziņā vīriešiem vieglāk, viņi samet savas mantas pa kabatām un miers, bet ko lai dara sieviete. Es tak nevaru pie pieguļošas blūzītes un biksēm samest visu pa kabatām...Lai gan, ja dodos pa nakti uzdzīvot, tad paņemu telefonu un karti un somiņa paliek mājās...Man riebjas, ja nevaru klubā izdejoties normāli pateicoties somiņai, kas jauzmana nepārtraukti. Ja man kāds nospertu telefonu un maku, es pat nezinu ko iesāktu, jo to visu atjaunot diez vai spētu. Ja skatās no zagļu loģikas, tad to ar nespēju izskaidrot, ja jau reiz zog, kapēc jāzog somiņa pensionārei, jo tur tāpat nekāds lielais labums nevarētu būt, labāk tak noskatīt upuri uz 12 cm papēžiem, kuru fiziski nespētu tikt līdzi zaglim...

2 komentāri:

Silakaktins teica...

hmm, a kāpēc es no tevis nesaņēmu rss?

black_mamba teica...

hmm...cik man zināms, visi pārējie kam vajag tie saņem...