ceturtdiena, 2007. gada 30. augusts

pārvaldnieks

Šodien pa darba darīšanām runājos ar vienu vīrieti. Saruna ievirzijās par viņu. Kad paprasiju ar ko nodarbojās, viņš puslepni atbildēja, ka esot pārvaldnieks. Nākošais jautājums no manas puses bija vai viņš ir namu pārvaldnieks. Atbildi sagaidīju noliedzošu, esot autostāvietas pārvaldnieks...Kad sāku jautāt sīkāk, izrādās ka vienkārš uzraugs. Šis bija tas gadijums, kad bija jākož vaigā, lai stulbi nesāktu smaidīt vai smieties. Cilvēkiem fantāzija netrūkst.

4 komentāri:

Anonīms teica...

Es baigi, baigi ceru, ka tu man spēsi piedot, ja es tev pačukstēšu priekšā, ka tā tava mūzika, ja to var saukt par mūziku, ir kaut kāds sūds, nevis mūzika. :)

Zandis

Anonīms teica...

Un vēl es baigi, baigi ceru, ka tu man spēsi piedot par to, ka iekomentēju ne tajā ierakstā.

Anonīms teica...

Tas "piektdiena, 2007, 31 augusts 01:51" biju es, Zandis.

black_mamba teica...

es papūlēšos piedod...:))